söndag 6 januari 2008

Jag vann!!!

Före jul var det en tävling på Bilisten här i Storuman. Man kunde vinna det ni ser på bilden =) Man skulle skriva sitt namn på kvittot och stoppa ner det i en låda, sedan hoppas på turen. Turen var med mig, för jag vann :O)) Jag som aldrig brukar vinna, det var roligt. Nu måste jag ju läsa böckerna, har hört att dom ska vara bra. Godiset ska väl gå ner på nått sätt... har gott om hjälp här hemma.

I kväll kommer Johanna hit, hon som ägde Lakej före mig. Jag ska ta honom till ridhuset, så ska hon hjälpa mig med honom. Nervöst, må jag säga. Det är ju "hennes" häst som jag ska rida. Hon hade honom i 10 år, så hon känner ju honom utan och innan. Men om någon kan hjälpa mig så är det ju hon, så det kommer att bli bra ändå. Hon vet ju att jag inte är någon elitryttare (kommer nog aldrig bli det heller...) Återkommer med info efter kvällen.



1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul! Välkommen ;)