onsdag 23 januari 2008

Kylan är här

Så kom kylan tillslut. Just nu är det -29.4 grader ute. Det är kallaste dagen, än så länge, denna vintern. Ananrs har vi dragits med bara några få minus hela vintern, har nästan kännts som vår ibland. Men inte idag, det är klarblått på himlen och snön knarrar så där härligt under skorna, som det bara gör då det är riktgt kallt ute :O)

Albin, Viktor, Anders och jag... vi fick magsjukan! Molly har än så länge klarat sig. Hoppas att hon slipper det. Igår var Anders hemma. Vi låg i sängen hela dagen och såg på tv, med en hink på varsinn sida av sängen... Jag hatar verkligen magsjuka!!! Tur att det går över ganska så snabbt.

Träningen för Ida gick bra. Hon var hård, så vi fick minsann jobba på, både Lakej och jag. Kul var det, men aj vad ont i musklerna jag fick efteråt :O) Hon kommer upp den 23 februari igen, förhoppningsvis så ska jag vara med då också.

Så, det var lite uppdatering av de senaste dagarna.

Nu ska jag krypa ner i soffan med varm choklad och vispad grädde på toppen! Smakar himmelskt gott!

Inga kommentarer: