onsdag 2 januari 2008

Äntligen

Åh äntligen har jag fått tag i den bästa vännen av alla, Sofie ifrån Varberg. Som har funnits där i vått och torrt =O)

Hon har varit lite svår att nå den senaste tiden, men idag gick signalerna fram och hon svarade. Saknar mina vänner hemifrån så mycket. De vännerna som man vuxit upp med blir speciella, blir inte riktigt samma sak med dom man träffar som vuxen.

Vilka minnen vi har...

* Festerna
* Första ciggen... (inte så bra minne, men dock, tur att jag slutat nu)
* Nätterna på stan
* Skidsemestern i Sälen
* Filmkvällar på Fågelvägen eller Hedvägen
* Den där dagen då vi var på spa och bara mådde gott!

och alla andra minnen som inte går att skriva här! ;O)
Ja, vilket gäng vi var. Ni är det fortfarande, men inte jag, för jag bor här och ni bor där =(

1 kommentar:

Anonym sa...

Sånna vänner är guld värt!!! Min bor i Vara, alles för långt bort enligt mig!!!