torsdag 10 januari 2008

Styrelsejobb

Är man engagerad i en styrelse, så har man nästan hur mycket jobb som helst, om man vill... Vi hade styrelsemöte på LURF i tisdags. Vi höll på i 4 låååånga timmar. Jag tyckte att det var jättejobbigt den sista timmen, höll på att somna. Jag brukar ju hålla mig ifrån att vara bland en massa människor, men ibland så måste man. Jag tycker att det är roligt, men det blev lite för mycket... Vi fick gjort mycket bra och pratat igenom mycket viktiga punkter, så jag får trösta mig med det.

Igår, onsdag, så träffades jag, L och MG hos sistnämda och fixade en massa brev och papper. Vi slickade igen ca 60 kuvert. Tilslut så känndes det som att tungan var fastlimmad i gommen. Och inte var det nå gott lim heller. Men nu är det gjort =)) Jag hade med mig lille V, han är sjuk. Feber och lite snorig. Han satt medt i mitt knä och vilade, så han gjorde inte så mycket väsen av sig.

Inga kommentarer: