torsdag 14 februari 2008

Update

Här sitter jag framför datorn och känner mig riktigt nöjd med mig själv. Två dagar på raken har jag varit ute och mockat och gjort klart stallet före halv nio, på morgonen. Det tycker jag är bra! Så skönt att ha det gjort. Idag är planen att köra ner Lakej till Stensele och hoppa i ridhuset. M.S ska också provhoppa med min pålle. Mina elever ska hoppa ikväll, så jag tänkte passa på när jag liks måste sätta upp en bana.

Igår var en toppendag! Lunch på Nyfiket med Lina, Maria och Jennie. God mat och trevligt sällskap :O) Sedan följde M.S med hem till mig. Vi tog oss nästan hela vägen fram, vi körde fast i en dreva i kroken nere vid vedhögen... Det är fler som har gjort det ;O) Sedan blekte jag slingor på M. Hon blev jättefin. Vi åt middag när resten av min familj kom hem (mannen, pojkarna och dottern)

På kvällen kom Lina, vi åt kladdkaka med grädde. Det var länge sedan vi åt det. Satt framför tv´n och pratade om dessa "killbekymmer". Skönt att jag inte har sånna bekymmer att oroa mig för. Men jag har andra, av lite annan karaktär... Ja den som är utan bekymmer, den kan skatta sig lycklig!

Så det var en riktigt bra dag igår. Jag hann till och med att städa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, tur jag inte är ensam i klubben "köra fast hos ÅM". Haha! Men det händer nog aldrig igen =)