onsdag 30 april 2008

Bilder från badrummet

Nu börjar man kunna ana hur det ska se ut. Golvet är inte riktigt klart ännu, och glasbetongväggarna är inte på plats. Men vi har en toa, dusch och inte minst ett bubbelbadkar =)


Som ni ser så fattas det lite klinkers som ska sitta som en sockel upp på väggen... Än så länge så är jag helnöjd. Det blir precis så som jag föreställt mig.


Och så har vi badkaret. Barnen provbadade i det en kortis igår. Det saknas fortfarande en bottenplugg och clips för att sätta fast fronten. Dom hade glömt skicka med det, men det är på väg.






5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad snyggt det blir. Avis blir jag!

// A-E

Anonym sa...

Kanon! Kan vi inte ta styrelsemötet i badet nästa vecka??? Haha...

Anonym sa...

Tjuuuusigt !!!Jag är oxå avis!!!

Anonym sa...

Blir ju kanon!

Anonym sa...

Snyggt!