tisdag 8 april 2008

Bättre

Jag har longerat Lakejen. Det gick riktigt bra. Han gick i riktigt fin form. Lite rädd var han för de läskiga snöhögarna till en början, men det gick över. Får se om vi tar en sväng imorgon, en kort sådan får det bli isf, så han inte får för sig att kasta av mig...

Hantverkkarna har hållt på för fullt idag. Det vibrerar i hela huset när dom bilar upp golvet. fort går det. Idag vart dom klara med det nya avloppet. Jag har suttit och botaniserat på ikeas hemsida och beställt massor av bra saker till badrumet. Men jag blir lite irriterad när det inte går att beställa allt. Skit att vi har så långt till IKEA. Närmsta torde väl vara i Sundsvall och det är 38 mil dit. Inte precis ett stenkast, men nästan ;O) Jag väntar med spänning på leveransen, den är beräknad till 15 april!

Inga kommentarer: