tisdag 1 april 2008

Så var det vardag igen. Helgerna rinner iväg allt för fort.

Är så deppig... det går inte alls bra med min häst. Går inte att rida honom ens längre. Jo så länge vi rider bort ifrån huset så går det kanon och när vi är i paddock/ridhus. Då går han fint. Men när vi är ute och ska vända hemåt, då blkir han skvatt galen! Sken, det är vad som gäller enligt honom. Tar jag i honom för att sakta av, ja då stegrar han sig. Vad gör man??? Vet inte! Blir så ledsen. Jag älskar ju att rida... mår så bra av det. Usch vad tungt det känns. behöver hjälp av någon som kan/vågar tala om för honom att det inte är ok att skena eller stegra sig. Jag kan av naturliga skäl inte göra det just nu.

Har varit och lunchat med Lina idag. Roligt att äntligen få blir lite uppdaterad om vad som händer och sker i hennes liv. Lite avis blir jag faktiskt... skulle vara så roligt att vara 20 igen och leva livet ;O) Fast skulle nog inte orka med det så länge. Vill ju inte byta bort det jag har nu, mina barn och min man och vårt fina hus. Men jag skulle kunna byta häst med henne. Hon red honom på kandar idag, han gick som en klocka :O)

Ikväll är det styrelsemöte. Det brukar vara roligt, fast kan bli jobbigt om det drar ut på tiden. Händer ju att vi sitter i 3-4 timmar. Ja ja hoppas att det går hyfsat snabbt idag.

P.S Anders och jag är bjudna på bröllop till sommaren :O) D.S

1 kommentar:

Anonym sa...

Byta häst med mig? Det trodde jag aldrig du skulle vilja ;-)