fredag 11 juli 2008

Denna j**la mobiltelefon

Ja nu är lag så less och förbannad på Ericsson S500i. Jag köpte den för ett år sedan, och har lämnat in den på service fem!! gånger. Senast så bytte dom ut den, så jag fick en utbytestelefon från serviceverkstaden. En precis likadan, fast en hel... (trodde jag ja...)

Vi var i Lycksele i onsdags och hämtade den. dum som jag var så kolade jag inte så att den funkade innan vi for hem. För när vi kom hem så gick den inte att starta. Hur vi än bar oss åt så gick det inte. Den förbannade verkstaden hade skickat mig en ny telefon, som inte funkade. Grrr! mitt tålamod räcker inte till för sånt här strul. Butiken skka vara glada att dom hade stängt när jag upptäckte felet. Annars hade jag nog ringt och skällt, rejält!

Morgonen efter hade jag lugnat ner mig, lite. Så jag var ganska så sansad då jag pratade med dom. Visst jag förstår att det inte är deras fel heller, men vem ska jag klaga hos då? Killen var trevlig och förstod att jag var arg.

Han ringde upp lite senare, då han pratat med ericsson direkt. Det blir förhoppningsvis så att jag får en helt ny telefon. Ingen S500i. Besked om det kommer inom någon dag. tydligen så har just den modellen varit mycket krångel med. Enligt killen i butiken så har 95% av alla S500i gått sönder. Och varför fortsätter man att sälja den modellen då?? Det begriper då inte jag!

Inga kommentarer: