måndag 14 juli 2008

Inspiration tack!

Har absolut ingen lust att ta mig för någonting alls. Allt känns så jobbigt och oöverkommligt. Det är varmt ute och inne, man kommer inte undan någonstanns. Kanske man skulle ta å frosta av frysen?? Då får jag ju stå i kylan en stund. Fast nä, maten där i blir nog dålig då! Skulle behöva städa lite och greja, men orkar inte.

Jag sover knappt nått alls på nätterna. Kan det måntro bero på att jag är nervös inför vad som händer imorgon? Vi ska på nyttt tillväxtultraljud. Hoppas, hoppas att lilla B har vuxit. Vad händer annars, jo man blir tvungen att plocka ut lilla B så h*n får komma igång och växa i den stora världen. Vi får vänta tills imorgon på svaret. Tillsdess ska jag bara sitta här och fundera på vad jag ska ta mig för. Nått bra förslag mina kära läsare?

Inga kommentarer: