onsdag 23 juli 2008

Onsdag 23 juli 2008

Idag har vi gjort mycket. Golvet i hallen är klart =) fin fint blev det! Höet i Storuman är nu slaget. Nu ska det bara vändas någon gång och sedan tas ihop och köras hem. En enkel match, eller?? Medans Anders och Albin slog hö så var jag och Viktor hemma och bakade bullar. Nu har jag bakat bullar två gånger på en vecka. Tror ni att jag är nå göra lös eller?? Nja göralös är kanske fel ord, rastlös är nog bättre ord. Goda blev dom då, bullarna. Prövade att göra en ny sort. Såg på "Leila bakar" härom dagen. Hon gjorde kaffekrans med äpple och mandelmassa. Den testade jag idag. Har ännu inte smakat den... Tänkte spara den tills mamma och pappa kommer. Åh på fredag kommer dom tillbaks med min lilla Molly. Det är tomt utan henne. Hon har rusktgt roligt där nere. Igår var dom på Liseberg. Det tyckte hon var en höjdare. Hon har fått en ny cykel, så hon cyklar varje dag. Ska bli så roligt att få hem henne igen =))

Idag kom klänningen från Boobdesign. Det är sååå fin! Till och med min man, som sällan kommenterar kläderna, sa att den var kanonfin! Jo kommenterar gör han, men han är inte så intresserad, svarar lite sådär halvlojjt, " jo den var fin..." fast denna klänningen gillade han =)

Vi avslutade dagen med ett bubbelbad, jag och pojkarna. pappa A satt och tittade på. Han hade ingen lust att plaska med oss ;o)

Nu ska jag bänka mig framför tv´n en stund och äta chips och godis!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vet väl att jag läser ibland, måste ju hålla koll;-)
Kramar från Sofie