måndag 21 juli 2008

Var är regnet?

Lördag, söndag och måndag skulle det ju regna. Vart är det? Vi sköt upp slåttern bara för att det skulle komma regn, så uteblir det! Jag ger mig f-n på att det kommer imorgon, då vi tänkt börja slå. Grrr... Det äe mycket som ska hinnas med nu och tiden räcker inte till.

* Slåttern, både här hemma och i Storuman
* Göra klart hallen på övervåningen. Det ska tapetseras, läggas golv, och målas lite.
* Tvätta alla bebiskläder
* Göra klart för vår nya familjemedlem, som snart anländer =)

Mitt i allt detta ska man hinna med att umgås med barnen. Dom blir ju lite less på att vi håller på och grejar hela tiden. Fast under slåttern så gillar dom att vara med och åka traktor och åka hölass. Jag har ju även kraven på mig att jag ska VILA!! Hmmpfh... hur gör man då för att få allt detta att gå ihop? Förslag någon?

1 kommentar:

Anonym sa...

NU regnar det =)