torsdag 7 augusti 2008

Ericsson S500i forts...

Fick just ett telefonsamtal från Expert i Lycksele. Ericsson tänker INTE byta ut min telefon!!! Nej nu jävlar... mitt tålamod är slut. Höggravid, i värmen, trött och grinig, då är jag inte att leka med. No more Mr Nice Guy!! Jag har väntat i en hel jävla månad på att få besked om telefonen. Först hade dom inte skickat alla papper, sen bara drygade dom ut tiden! Jag blir så less, och killen som hade LOVAT mig en ny telefon, han har gått på semester! Jag vill bara ha en fungerande telefon, med bra kamera, är det för mycket begärt? Så nu ska skittelefonen skickas in till den uppenbart värdelösa verkstaden igen. Så att dom kan byta ut den, mot en annan trasig telefon. För det var vad dom gjorde förra gången! Varför ska jag alltid råka ut för sånt här?

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack, ska göra mitt bästa! Min mor lämnade mig och min far när jag bara va fem år och sen dess har hon inte hört av sig alls. Hon klippte alla band helt enkelt. Ingen förklaring, ingenting. Hemskt men sant! Jag tänkte på den där mobilverkstan som inte vill ge dig en ny mob - stäm dom rackarna eller nå!! De hade nog jag gjort eller åtminstone ringt och skällt ordentligt, hehe