torsdag 25 september 2008

Idag har jag varit ute och ridit igen =)) på min fina fina häst. Vi tar det lite coolt och är bara ute ca 15 minuter varje dag. Vi har ju båda haft en lååång vila under sommaren, så det är bäst att starta lite försiktigt. Det går över förväntan faktiskt. Visst är han lite stel gamle mannen, men ändå inte så farligt. Han är ju ändå 25 år ung ;o)

Jag har haft strul med min blogg ett tag. Det gick inte å markera text, ibland gick det inte ens å skriva. Nu är problemet löst, för denna gången. det var mitt Anti-Virus program som spökade. Tack vare Super-Tony på L.O så fixade det sig. Oj oj vad många gånger jag ringt dit under åren och försökt förklara data-strul. Han lyssnar tålmodigt och förklarar hur jag ska lösa det. Han är kanon =)

Jag har badat med min lille gosse idag. I det STORA badkaret. Oooo så mysigt. Lille V blev avis och kröp i han också. Och efter en stund kom pappan också och hoppade i. Tur att vi köpte ett stort kar =)

Ikväll ska Molly på ridskolan, sedan blir det väl attt sova i soffan till Idol

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, jag förstod va du mena ändå =)) Jag har alltid varit lite smårädd för hästar så jag har aldrig vågat ge ridandet en chans!