onsdag 10 september 2008

Stickat




Senaste tiden har jag fördrivit tiden i soffan med att sticka. Det var mammas idé ifrån början. hon ville ha nått handarbete å pyssla med under tiden hon var här. Jag föreslog att hon skulle sticka en sjal till mig. Så det gjorde hon. Den rosa/lila i mohair har mamma gjort till mig. Jag blev ju också lite sugen på att sticka, så jag började med en sjal till Molly. (Den lila långhåriga är hennes) Fort var det gjort =) Sedan fortsatte jag med en grön/vit sjal till mig själv. Dom kommer att pasa så bra till min nya svarta ullkappa. Frågan är ju vad jag ska sticka nu? Jag kan ju inte ha massor av sjalar, eller kan jag det?!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Om du använder alla sjalar, fast inte samtidigt förstås, så kan du ju ha hur många som helst. Jag har ju inget annat val än att sittar här utan TV. Den flyger ju inte till mig direkt..

Anonym sa...

http://www.garnstudio.com
Där finns massor:)

Anonym sa...

Då måste du bara testa den glassn, speciellt den med kakdeg i ;-)Tentan gick bra! Kramen!

Anonym sa...

wow duktigt!!! Lovika vantar nästa??? Jag hade tänkt hinna hälsa på er och Ponyus men nu är ja däckad av förkylning =( buhuuuu. Vad bra att du kunde låna ut pollarna!