onsdag 1 oktober 2008

Anmälan

Idag har jag gjort klart den första anmälan. Den går till HSAN- hälso och sjukvårdens ansvarsnämnd.

Om jag ska vara riktigt ärlig, så hoppas jag att han åker dit så det smäller om det. För att han har gjort ett stort misstag, det råder inga som helst tvivel om. Kanske är fel av mig att tänka så, men det lidande som hans misstag har orsakat mig, det önskar jag ingen annan.

Jag har två anmälningar kvar att göra. Det är tungt att göra dessa, men nödvändigt. Så jag ska kämpa vidare och fixa dom också snart.

På nått sätt så känns det som att när alla anmälningar är klara och inskickade, då kan jag gå vidare. Jag hoppas det i alla fall. Jag vet att det inte blir ogjort på nått sätt av att han åker dit. Men det blir någon form av upprättelse för mig, att han faktiskt gjorde ett grovt misstag och att han får en så kallad prick. Kanske kan det förhindra att fler råkar ut för samma sak.

2 kommentarer:

Anonym sa...

OK dethär kommer jag säkert att få skit för dethär, men det finns faktisk forskning som visar att om man är fruktansvärt nervös inför detta, kejsarsnitt alltså, så kan man påvisa symptom som säger att man varit vaken...
Jag kan intehär och nu säga att det är så men kanske borde du vara öppen för andra insynsvinklar....
Jag säger inte att du inte mår dåligt, men kanske gjordes inget fel...

Anonym sa...

Du gör helt rätt! Står bakom dig i alla beslut. Saknar dig! KRAM