torsdag 9 oktober 2008

En vanlig torsdag

Ja idag är det en helt vanlig torsdag. Lite regnigt är det emellanåt. Fast det gör inte mig så mycket, jag sitter liks inne och grejar. Har slitit mitt hår för LURF´s hemsida, men tillslut så blev det som jag ville.

Jag och bäbis-Pontus har badat idag. När vi badat färdigt och gått upp för att torka oss, då spyr han ner hela sig och halva mamma... Bara att gå in i duschen igen! Sedan så somnade han så gott i sin fina vagga. Jag är så glad att vi slog till och köpte den. På tal om att köpa, nu är det bara sex dagar kvar tills vi ska till Lycksele och "titta" på vagnen (hihi..) jag längtar!

Ikväll ska Molly rida och vi ska som vanligt ta med oss Molly-hästen. Det går så väldigt bra för henne att rida Molly-hästen på lektionerna. Visst är det lite bökigt att dra med hästen varje gång, men det får gå. Nu när Molly så gärna vill rida henne så får vi så lov att ställa upp på det =) Jag är så glad att hon över huvudtaget vill rida.

Nu ska jag vila en stund, tills Pontus vaknar!

Inga kommentarer: