onsdag 29 oktober 2008

Höstlov

Oj oj vad det är mycket som händer just nu. Hinner ju inte med att blogga ;o)

Det är höstlov för barnen, så alla är hemma denna veckan. På stallet har vi lov-aktiviteter mån-tors. Vi börjar vid 8.00 på morgonen, fast Molly och jag brukar vara där vid 9.30. I måndags hade vi med oss Molly-hästen och igår var Lakejen med. Det är riktigt trevligt, och ganska så många barn som kommer dit. Vi lagar lunch tillsammans med barnen och bjuder på den. igår blev det även goda äppelmuffins =)

Idag är tyvärr Molly sjuk, hon har feber, så det blir inget stall för henne idag. Men Albin och jag ska fara dit. Först ska vi på BVC med ill-Pontus. Han ska på sitt första läkarbesök. Hoppas han blir godkännd ;O) Pontus har varit med på stallet varje dag. Han ligger i sin vagn i kklubbrummet och sover mest hela dagarna. Jag tror att han blir en häst-kille, det ska börjas i tid... Igår var HH så snäll å skötte om Pontus så jag fick ta mig en ridtur i skogen med Lakej och Maria på Calero. Mina sittben gör sig påminnda idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är redan bjuden på party... kolla min blogg!
Linda