torsdag 16 oktober 2008

Lycksele-resan

Igår var vi i Lycksele. Jag hade längtat så, för att vi skulle bland annat titta på VAGNEN. Glad och exalterad gick jag in på barnvagnsaffären. Åh där stod vagnen... men såg den verkligen ut sådär! Bred och opraktisk, kantig och klumpig, ja jag kan rentav nästan kalla den ful! En sån vill jag inte ha. Gissa om jag blev besviken!! *grina* *gråt* Så jag fick återvända hem, utan ny vagn. För än om jag älskar vagnar, så köper jag inte en vagn som inte är praktisk och ofin (bättre ord än ful ;o) ) Tur att jag har en fin vagn redan. Fast det som är kruxet är ju att den är lite för stor för att få plats i bilen när vi åker hela familjen. Få se om jag ids bry mig om att skafffa någon annan... Känner mig anti just nu.

Jag fick i alla fall min favvomat på Lilla Bageriet. Mums =)

Å du Lina, bageriet finns kvar. Vi åker dit någon gång och frossar i godaste maten!

Inga kommentarer: