fredag 17 oktober 2008

Städdag

Som rubriken lyder, jag har städdag idag. Barnens rum är klart redan. Golvet är torkat och fönstrena putsade. Jag känner mig riktigt nöjd med mig själv. Sedan att resten av huset är stökigt och lite kaosartat, det glömmer vi nu för en stund ;o)

Putsa fönster måste vara nått av det tråkigaste som finns. Varför? Vet inte riktigt, för det tar ju egentligen inte lång tid och det syns ju verkligen när man har gjort det. ( i alla fall på mina fönster, för dom brukar vara så rejält skitiga innan jag putsar dem... ) Mitt mål är att alla fönster ska vara putsade innan kvällen. Sedan behöver jag ju inte göra det igen på nått år (hihi)

Hade migrän i natt. Jag har varit förskonad från det senaste månaderna, men i natt kom det och det rejält. Kändes som att huvudet skulle gå i bitar och hade det gjort det så hade jag nog knappast kännt någon skillnad. efter två timmars massage av min underbare man så kunde jag somna igen. Var även tvungen att ta medicin, därför känns det som att jag är bakis idag...

Nä nu ska jag fika lite, sedan back to work!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack tack, känns mkt bättre idag. Då jag hade en positiv häst vilket blev en toppen ridtur! :)

Anonym sa...

Hej nu undrar du...
men jag har utmanat dig på min blogg som en kul grej. Titta in där så får du se hur du ska göra.