tisdag 25 november 2008

Kalas och snor i skallen..

Ja snor i skallen, det har jag och Albin. usch vad det är pest å vaa förkyld. Att ha snor i skallen, det var A´s beskrivning på hur han känner sig. Han har varit hemma från skolan flera dagar nu. Imorgon är han nog kry, så han kan fara dit. Han blir lite less på att vara hemma. Ändå har vi försökt å hitta på saker. Igår byggde vi lego, det blev en cool motorcykel med sidovagn :O)

På lördag fyller stora tjejen 8 år. Hon ska ha kalas/Disco på kvällen. Jag behöver hjälp mde vad man ska hitta på. Så nu kära läsare, kom med förslag på vad vi ska aktivera dem med!! Kalaset håller på i två timmar och inte tror jag dom kommer vilja dansa i två timmar..

Måste berätta att jag beställt från IKEA idag. Har en vision, tror att det kommer att bli såå bra!! Ni får se när det är klart, under förutsättning att det blir så bra som jag hoppas på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer bli bra, om det blir som du har sagt till mig ;-)

Anonym sa...

Jennifer ser fram emot kalaset =) Det är loppis på Löparstigen, där fanns det sånna kockumsgrytor och skålar i massor! Lunch när snoret börjar rinna undan???