torsdag 11 december 2008

Hektiska torsdag

Idag har schemat varit fullspäckat. Började med klippning kl 08.30. Sedan sanbbt på affären, handla mat och toning till nya frisyren. Min frissa hittade GRÅA hår på mitt huvud... Jag börjar å bli gammal. Min käre man färgade håret, så nu syns dom inte längre. Dom gråa alltså..

Efter lunch var det luciafirande på Viktors dagis. Han var den sötaste tomten av alla =) Vi fikade och lyssnade på de duktiga barnen. Sedan hem och laga middag, kycklingpytt blev det idag.

Efter maten slumrade jag till på soffan en stund. Sååå skönt det var!! Jag har varit väldigt trött nu i några dagar. Jobbigt med all julstress. Kl 18.00 var det dax för nästa luciatåg. Molly och hennes klass hade luciatåg för föräldrar och syskon. Dom var superduktiga. Även i detta tåget var vår Molly finast ;o) tycker i alla fall jag. Ännu mera fika och surr. Alla barnen sprang runt och busade för fullt.

Nu är jag trött och ska sova.

19 december kl 12.15 befinner jag mig på Hotell Toppen med Lina, ätandes ett (förhoppningsvis) supergott julbord! Ska bli så kul och gott!! Åh vad vi ska surra och ta igen all tid som hon har varit i Uppsala och pluggat. Hon blir hemma ett tag, så vi har ju lie tid på oss =)

1 kommentar:

Sofie sa...

Har du inga lussekort å lägga ut? Jag kanske får se lussetåg ikväll på julbordet med Daniels jobb men det är ju inte säkert. Julstämning åt folket!
Kramar och pössar!!