lördag 17 januari 2009

Lördag=godisdagen

I alla fall enligt mina barn =) Det är det första dom säger när dom vet att det är lördag. Hurra, vi får äta godis idag!

Maria och orion har varit här idag. Lakejen och jag följde med dom ut på en långtur uti snöiga skogen. Härligt att få rensa huvudet lite. Plumsa fram i snö, helt tyst och lugnt. Sakta vaggandes på hästryggen, helt magiskt! Imorgon ska vi rida för Henryk. Jag gillar hans lektioner, riktigt kul är dom.

Igår var jag hos "kotknäckarn". Jag har nästan ännu ondare idag än jag hade före jag for dit. Fast på ett annat sätt... Har tänkt å lägga mig i ett varmt och bubbligt bad senare. Det kan ju aldrig bli fel ;o)

Till middag blir det kycklingspett med jordnötsås! Smaskens!

3 kommentarer:

Ida sa...

Vad har du i din jordnötssås? :)

Sofie sa...

Nämen jag var hos kiropraktorn i fredags också! Lustigt att vi knäcker oss samma dag, jag har inte gjort det på över ett år, det är sista utvägen - fasligt vad läbbigt det är när det knakar o knäpper överallt... Kramar till dig o familjen!

Anonym sa...

Är receptet från Buffé? ;-) Jag måste spara pengar på telefonen tills jag bytt till Telia så därför kan jag inte svara på SMS för jag vill inte fylla på och bli snuvad på pengar när jag väl fått Telia. Vill du ngt important så ring! Men jag tycker det är kul med tänderna jag ;-) Kram