fredag 13 februari 2009

Herregud vad min bebis växer. Har sorterat bland hans kläder idag. Nästan allt är för litet.. Jag är så glad över att ha en bebis som växer och är tjock å go. Ni som känner mig vet att jag aldrig har haft det förrut. Det är roligt med kläder till barnen. Jag skulle kunna köpa hur mycket som helst, men så var det ju det att man ska ha ekonomi för det också.. ;o)

Igår gick min gamle pålle som en kung. Just nu ligger ha på plus. I hans ögon ligger jag nog på minus, för jag kommer äntligen åt honom. Han måste jobba på och det är lite jobbigt. Han orkar inte så länge, jag presser honom dock inte för han är ju trors allt ganska så gammal. (men bara ganska.. ;o) ) Jag vill iinte låssas om att han är gammal, för jag vill ha kvar honom länge länge. Min fina, bästa häst! Det är nog nått speciellt med ens första egna häst. Han kommer ju alltid att ha den platsen i mitt hjärta.

Äntligen fredag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har han växt ur kläderna han fick av mig? Då måste jag ju köpa nya ;-)