söndag 1 februari 2009

Lycka

Efter att ha bråkat i en si sådär 2.5 år, så är det äntligen slut på eländet. Han har gett upp och lyder nu min minsta vink. Tänk om han hade kunnat säga lite tidigare att han föredrog gummi framför stål... Jag talar naturligtsvis om min häst ;o)

Jag har bytt bett, från ett i stål till en gummistång. Vilken häst jag fick! Helt fantastiskt! Han går i form som aldrig förr. Visst tycker han att det är jobbigt, men oj oj oj vad fint han går. Som vi har bråkat om detta han och jag. Tyvärr så är han ju lite starkare än mig, så ja ni kan ju gissa vem som brukade vinna... Jag riktigt längtar efter morgondagen då jag får ut å rida igen =) Hoppas det är varmare än idag, för det bet lite i kinderna med -24 grader.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, så roligt :-) Såg att du hade ringt, men första gången pratade jag i telefonen och andra gången så stod jag i duschen.. Försök imorgon kväll :-)