onsdag 11 februari 2009

Solen tittar fram idag med. Det är dock lite kallare än igår, -20 idag. Jag blir glad ändå, för solen visar sig =)

Idag står det inte mycket på schemat. Lunch i Storuman, besök på apoteket, lämna prover på sjukan. Men det är nog allt. Städade gjorde jag igår, så det behövs inte idag. Kanske lite tvättstugetjänst...

Kollade på Top Model igår, och hade sms kontakt med Lina. Kom fram till att McKey ser lite speciell ut. Det är bara en jättemun... Men man behöver visst inte alltid vara snygg för att bli topmodell.. är nog därför jag inte är modell, för jag är alltid snygg!! (Lina fick sig ett gott skratt åt det meddelandet ) ;o)

Pontus sover nu, så jag ska nog ta och fixa i ordning alla papper till det stundande årsmötet. lite nervös är jag, för jag har aldrig suttit som sekreterare förr på ett årsmöte. Det är tur att den förra sekreteraren har lovat att sitta brevid och hjälpa mig (hoppas bara hon hinner hem..)

Inga kommentarer: