söndag 22 februari 2009

Söndag

Red i dag på förmiddagen, med Maria och Agneta. Lina kom dit och kollade. Hon kunde inte hålla sig utan hoppade upp på Orion, i strumpor och kjol =) Lakejen gick ganska bra, jag är då nöjd. Efter ridningen for Anders och jag med alla barnen till Loppan och kollade. Vi gjorde massor av fynd. Ett par skrillor till mig =) en lergryta (som jag letat efter det, på nästan alla affärer i Storuman..) någon film till barnen och nya skidpjäxor till Albin. Sedan fikade vi gott.

Snabb middag med pasta innan vi for på ladan.

Hemma igen och åt rostade mackor och varm choklad. Gott! I säng med ungarna och slappa framför Tv´n. Laddar för morgonndagen. LSE med lille V. Han ska kolla synen, ser inte så värst bra... Kan vara sviter från tiden då han låg i kuvös... Det är ganska så vanligt att prematura barn får bekymmer med synen. Men det är världsligt, han har ju faktiskt klarat sig väldigt bra, min lille minibebis.

Nu ska jag hopppa i säng och kolla lite på Bridget Jones!

Inga kommentarer: