tisdag 24 mars 2009

Tisdag

Igår var det måndag igen. Jag va och red en sväng på stallet. Som ni kanske redan sett så red även Anders =) Molly hade ridlektion på kvällen, det gick superbra för henne. Molly-hästen var så duktig, gjorde klockrena halvhalter. Träffade en vän på stallet, stod och grät en stund och kramades. Usch vad det är jobbigt vissa dagar..

Idag har jag vaarit och ätit lunch ihop me en vän som jag inte pratat med på väldigt länge. Vi hade mycket att prata om. Trevligt med ett avbrott och få prata om nått annat..

Jo förresten jag och Lina ska på "tjejfest" på lördag. ;o) Kan bli spännande.

Jag gruvar så inför fredag..

1 kommentar:

Ida sa...

Begravningar är tunga, särskild när det gäller farväl av fina omtänksamma människor som gått före sin tid.

Tiden läker sägs det, ibland tvivlar jag på om det verkligen är så men jag kan inte göra annat än hoppas att det kommer kännas lättare för er alla sörjande efter fredagen. Kram :0)