torsdag 12 mars 2009

Torsdag

Gick upp vid 08.20 idag. Kom på att jag skulle klippa mig 08.30... skit också!! Jag ringde och fick ny tid imorgon kl 09.00. Solen sken och vädret var kanon, så direkt efter frukosten gick vi ut. Solen värmde till och med. Ingen ville rida med mig idag, inte ens käraste Lina ;o) Tycker ju att hon kunde kommit hem och följt med mig ;o) Saknar henne så.. Behöver ha min vän här nu.. men det är som det är. Snart ses vi ju.. (ska kanske säga tyvärr, för anledningen är inte rolig)

Min häst gick bra idag igen =) jag blir varm inombords då det går så bra! Lunchade med mannen och pojkarna på Akkan, till Albins förtjusning spelade vi lite bowling också! Det är faktiskt riktigt kul.

Mötet igår gick sådär. Jobbigt vissa stunder.. Jag hade bakat en kaka, som var kalasgod (tusen tack Ida för receptet)

Nu ska jag visst hjälpa Anders att köra upp en skoter till Ensamheten.. Han står i hallen och väntar..

Inga kommentarer: