fredag 17 april 2009

Fredag

Har spenderat tre underbara dagar på stallet. För barnen har det varit aktiviteter hela dagarna med R och HH. Mycket uppskattat av alla barnen =) Vi har haft våra hästar på stallet, så det har blivit ridning varje dag. Åh de behövde jag verkligen. Lakejen har gått så himla bra. Formen sitter som en smäck ;o) Molly-hästen är pigg och busig som vanligt!

Molly red en lektion på Bobo ena dagen och oj oj oj vad bra det gick. Hon travade runt i ridhuset över bommar och runt koner, som hon aldrig gjort annat. Roligt!

Å igår kväll hade vi lyxbehandling på stallet. En kvinna från Lycksele kom upp och gav massage. Oj vad skönt! Kändes som jag var i fyllan efteråt ;o)

Idag jobbar A, så jag och barnen ska ta en lugn mys-dag. Jag väntar på posten idag, för det ska komma en dragkedja till varg-dräkten! Sen är den klar å jag måste säga att jag är riktigt nöjd!

1 kommentar:

EVALOTTA sa...

Det skulle man unna sig mer av i vardagen ,lite lyx för kropp o själ
kram