onsdag 8 april 2009

Igår hade jag en riktigt härlig dag. Hämtade A på skolan vid 12, for och shoppade lite. Var på tygaffären och letade grått, ulligt tyg. Mollan ska vara vargunge och behöver en kostym till detta.. Hur nu det ska gå. Tänk om min duktiga mamma kunde varit här, hon hade fixat det enkelt. Jag är inte lika dukktig som henne på att hitta på, fixa och trixa!! Tyg hittade jag och jag har väl någon sorts idé om hur jag ska sy, vi får se vad det blir för resultat =)

Vi gick på Akkan och fikade efter shoppingen. När vi satt där och åt så kom V och lilla N dit. Så trevligt så! Det var en hel månad sen sist vi sågs. Roligt att få sällskap och surra en stund. Vi fick även snabbesök av två pinglor, som höll på att lära sig hur barn blir till.. (fast dom vet nog redan det ;o)

Hemma igen, så belv det fyllda pannkakor till middag. Mollans val! Jag tog sedan med mig min Lakej ut på en långprommenad. Han tycker att det är så roligt att gå på gruset nu när det tinat fram och stanna å styra runt snoken i vattenpölarna! Litet roar..

Idag ska jag och bebis fara på badet! Hoppas vi får sällskap =)

Å vet ni, håll tummarna för att turen går vår väg. Skulle vara så bra och roligt om det blev så..

1 kommentar:

Ida sa...

Glad Påsk! =) Kram :0)