lördag 25 april 2009

Resumé

Jag har varit så dålig på att uppdatera bloggen senaste tiden.. Här kommer i alla fall en resumé av veckan som gått.

* Ridning på måndag kväll. Lakejen gick lika fint på vanligt tränsbett! Känslan är helt fantastisk =)

* Albins kompis var äntligen tillbaks på skolan. Som han funderar, varit orolig och längtat. Dom lekte en stund på tisdagen Lyckan var gjord!

* Lunch med Mejan på Akkan. Vi satt länge och åt, surrade och drack te/kaffe. Så tervligt! Sedan en sväng på bibblan. Ska erkänna att jag inte läst böckerna ännu, men det kommer. Jag är inte så snabb på att läsa.

* Styrelsemöte.. Det är inte det samma utan Isa, jag saknar henne så fruktansvärt ibland..

* Fått glada sms från en vän som äntligen börjar å tycka att hästar inte är livsfarliga bestar. Idag fick jag till och med en bild där hon satt på hästrygggen, och log!! Se där, hon blir nog fast tillslut hon också ;o)

* Mockat hästskit i hagen!

* Haft besök av en god vän och hennes dotter. Ponuts tyckte dock att dottern var lite farlig. Han tyckte att måttet var rågat när hon skulle använda honom som häst.. Det var roligt att träffas igen, det var länge sedan sist.

* Varit ute på bron och tänt ljus. Det var näst intill omöjligt, för det blåste rejält. Imorgon har det gått två månader.. Jag frågar fortfarande varför?? Hon hade så otroligt mycket att ge.

* Städat, städat och åter städat!

Ja detta är en bråkdel av det som hänt senaste tiden.

Ha en fortsatt härlig helg! Jag njuter av solen och värmen i fulla drag!!

Inga kommentarer: