måndag 25 maj 2009

Händelserikt

Dagarna går och vi med dem.. Det har hänt mycket på sista tiden, lite mer än vad jag klarar av faktiskt. Eller klarar av, kanske ska säga orkar.

Vi har haft kurs på stallet med Sven Forsström och Inger Lantz. Mycket roligt och givande. Några aha-upplevelser faktiskt. Jag har haft lite svårt att koncentrera mig ibland, tankarna har vandrat iväg, men tycker ändå att det har varit intressant och kul. Håller på att läsa (det du Mejan =) ) deras bok, "Ridning och Rädsla". Nyttigt för mig det där..

Vi har hunnit med att bära div. möbler och prylar till nya fina lägenheten som vännen flyttar in i. Tycker så mycket om tapeterna som hennes mellanprinsessa hade valt! När vi höll på som bäst och greja så ringde det på A mob. Någon som var på badsjön hade hittat vår lille a sitta där och vara jätteledsen. Han hade tappat bort oss. Han hann inte se att pappa A for tillbaks till gamla lgh. för att hämta sista sakerna. Då trodde han att alla var borta, åsså sprang han iväg. Mejan var kvar, men han gick aldrig in och kollade. Tur att allt ordnade upp sig och han kom tillrätta tillslut =)

Idag packar jag och grejar inför Umeå. Vi far vid 14 ungefär. Planet landar 18.35 så vi kommer att ha gott om tid på oss. Ska bli så roligt att träffa mamma igen. Det var 5 månader sedan sist.

Saknar min bästa så.. men nu har hon det bra, slipper smärta och lidande.

Inga kommentarer: