fredag 29 maj 2009

Hemma igen

Umeå resan är avklarad. Operationen gick bra, han klarade det galant =) skönt att det är över. Det var tur att jag hade min mamma där, annars hade inte jag klarat det.. Jag hoppas att det dröjer länge tills det blir aktuellt igen (med op. alltså)

Nu är vi hemma och ska hinna

* laga köttfärssås till 10 pers.
* Köra ner hästarna till LURF.
* Packa ridlägerväska till M.
* Packa till VBG åt P, V och mig själv.
* och det viktigaste av allt, umgås med min familj!

Men dygnet har ju 24 timmar, så jag ska nog hinna.. Planera väl, så går det!

Ibland kan man undra varför folk lovar saker, som dom sen inte tänker genomföra. Känner mig mycket besviken..

2 kommentarer:

Sofie sa...

Längtar efter dig vännen, längesedan vi sågs. O längtar efter att få se pojkarna så klart! Särskilt Pontus som jag inte sett ännu, massa kramar!

Unknown sa...

Visste inte riktigt va d va som hade hänt nu när du for iväg, men vilken tur att allt ha gått bra för er! Ha d gott