tisdag 19 maj 2009

Tisdag

Nästan hela huset är målat nu. Det är min käraste som har jobbat på så otroligt bra. (Tror han gillar att måla, fast han hävdar motsatsen). Igår tog jag knutbrädorna en omgång. Måste målas en gång till, eftersom vi bytar kulör på dem. Dom blir .... ni får se sen, antingen om ni svängerförbi och dricker kaffe med mig(jag dricker te då..) eller någon bild kanske kommer här sen när det är klart. Ser ut att kunna bli regn idag, så jag låter nog bli målningen idag.

Fredag -lördag är det kurs med Sven Forsström på stallet. Han är riktigt duktig på bla. Ridning och Rädsla. Ska bli så spännande att vara med. Hoppas min gamle man sköter sig och inte blir tokig. Eller kanske vore det bra om han visade den sidan, då kan S.F. tala om hur jag kan komma tilrätta med det.. Kul ska det bli, mycket folk kommer också, från bla. Boden, Lycksele, Dorotea och Slussfors.

1 kommentar:

Fanny sa...

Tack tack! :) Kram