måndag 20 juli 2009

Hemma

Nu är jag äntligen hemma i Varberg. Själen blir så lung och kroppen får ro.
Igår kom moster med sambo och morbror med fru hit. Vi hade en spontan grillkväll, åt god mat, pratade en massa och umgicks. Jag bara njöt av att ha familjen runt mig.

Albin och Molly var helt saliga när dom fick åka en tur i mosters raggabil! Gissa om Abbe var impad av vrålåket!

Vicke somnade i soffan vid 17,45, sedan sov han hela natten tills 07,15 idag. Nu är det järnet på honom =)

En av mina äldsta barndomsvänner just fått sin bebis. Samma dag som min Albin föddes =)

Idag tror jag att vi ska fara en sväng till min favvo IKEA och en sväng till Free Port. Roligt roligt med shopping!

3 kommentarer:

Ida sa...

IKEA säg du?! =)Där vill jag oxo va! Stor kram =)

Sofie sa...

Hör av dig när du får en stund över, jag jobbar eftermiddag idag o imorn o natt ons-tors. Alltså ledig hela onsdagen bara måste få sova lite på förmiddan. Saknar dig ska bli så ROLIGT o träffas!

Linda sa...

Va? Har hon precis fått en bebis? Alltså nyss? Fast då din Albin föddes...jag fattar inte...? Nåja, kul med IKEA!!!