fredag 24 juli 2009

Vad händer i Varberg =)

Vi har hunnit med massor på några dagar. Besök på Universeum och Liseberg. Superkul! Det var rejäla köer på Liseberg så vi skippade coolaste berg och dalbanan. Den tar vi nästa gång =) Barnen åkte som galningar!

Idag har mamma och jag haft en dag för oss själva. Vi har gått på stan i flera timmar och shoppat, lunchat på uteservering (godaste bakpotatisen på väldigt länge..) vi avslutade med en tur till Ge-Kås och köpte varsinn spikmatta. Mollan har testat min och hon gillade den skarpt. Jag ska prova innan jag somnar.

Anders är med brorsan och jagar VildGrisar =) aka Vild Svin. Hoppas dom får skjuta någon. Han lär väl komma hem någon gång i natt..

Imorgon far mamma, pappa jag och Pompe till Båstad och går på hantverksmässa. Ser mycket fram emot detta.

Nu ska jag nog testa spikmattan och sen sova!

Inga kommentarer: