söndag 16 augusti 2009

Klädvisning

Idag har jag varit på klädvivning hos Linda. Å så mycket fina kläder det finns, jag vill ha så mycket.. men börsen tillåter inte allt! Fick välja ut det bästa. Men har man tur så blir det kanske fler visningar som man får gå på och kan då shoppa lite till ;o) Godaste fikan fick vi också. Mums, jag kommer garanterat att baka sånna kakor. Hon är en fena på att fixa go´fika Linda!

Trevligt att komma utanför husets fyra väggar också. Igår fick jag grönt att vistas ute ibland allmänheten igen =) Gissa om det är härligt efter över en vecka hemma..

Nya prover imorgon igen. Tur att bästa sköterska lovat att ta proverna, om haon inte är ute på vift med "gulafaran" vill säga ;o)

Nä nu ska jag gå ut och kolla om mina gula brädor har torkat så jag kan måla dem igen.

Inga kommentarer: