måndag 21 september 2009

Helgen har gått. Tankarna vandrar mycket fram och åter. Det går ganska så bra när alla är hemma, då finns det annat att göra och tiden fylls ut med barnen.

I lördags for vi till Lycksele. Lite shopping avverkade vi. Hittade jättefina byxor till Mollan, det hör inte till vanligheterna. På Chicaboom hade dom mycket fint! Sedan for vi till vännerna och hälsade på. Blev bjudna på en himmelskt god kladdkaka. Ny variant med glasyr av philadelphiaost, kakao, smör och socker. Den var riktigt god ska ni veta. Vi hade lyxen att bli bjudna på middag där också. Å vad jag uppskattar att slippa laga maten ibland. Gott var det också! Tusen tack för det!

Söndagen vart en slappardag. Vi pysslade på lite hemma. Jag var ute och red. Skulle bara få Lakejen över bäcken.. det tog tid och gick inte riktigt som jag tänkt, men över kom vi tillslut. Blir nog att träna lite mera.

Imorgon hoppas jag att svaren kommer. Usch det kommer att bli en tung dag. För tänk om min värsta mardröm besannas? Vad gör man då? Vill inte ens tänka tanken.. Min lille fina gosse!

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Ursh vilken jobbig väntan :(

Sofie sa...

Jag säger detsamma, hör av dig när du orkar så ringer inte jag o tjatar. Skickar en stor kram till min älskade vän!