lördag 26 september 2009

Lördag

Min lille kille är sjuk igen. Feber, ont i öron och hals. Eftersom han har den sjukdom han har så blev det en kur med antibiotika igen.. Så jobbigt för honom.

A jobbar hela helgen. Vad jag mest av allt vill göra nu är att sova, det är jobbigt att vara uppe från 6.00 varje morgon. Idag lär det ju vara fullt ös hela dagen med alla barnen hemma. Jag ska försöka städa lite också. Sen är det styrelsemöte och efter det middag. A är hemma då, så jag ska fara på middagen och njuta av lite egen tid.

Ja det är väl bara att vänja sig vid vårt nya liv. Undvika sjukdomar, och större folksamlingar. Hur lätt är det? Nu måste man ju försöka att se på det som är positivt också, men just nu är det svårt. Är fortfarande i dimman tror jag. Allt är ju inte klart ännu, vi vet inte så mycket om det ännu. Vänta, vänta, vänta! Ständigt denna väntan.

Å jag vill färga mitt hår idag, men ingen kan hjälpa mig… Kanske får ta å be Mollan?? Eller så inte..

Inga kommentarer: