fredag 4 september 2009

Trög dag

Varför är det så svårt att göra det man ska? Allt annat än alla måsten är mycket roligare att göra. Nu hade min kära mor sagt att allt kan ju inte vara roligt.. nä visst är det ju så men ibland känns det som att nått kan väl då vara det?? Just nu så måste jag ta tag i städningen, men jag sitter bara här och slösurfar. Är lite seg idag eftersom Pontus tyckte att 05.00 var en bra tid att stiga upp imorse. Jag hotade honom med att jag skulle sälja honom på blocket för 5 kr, men han bara gurglade å var glad. Då smälter man, även fast klockan är 5 på morgonen =)

I helgen är det kurs med hästen på stallet som gäller. Lite fix innan allt är klart, boxskyltar, hagschema, SISU-papper, foder, täcken, mat till mig, jag lång lista blir det.

nu kommer mina stora kids hem med bussen. Dax att fixa fika!

Inga kommentarer: