måndag 12 oktober 2009

Kortfattad helg

Städningen gjorde jag klart på fredagen, så det slapp vi i helgen. Lördagen bestod av fika på Akkan, lite bowling, A som lekte hovslagare och tog av Lakejen skorna. Vi åt go maten till middag (potatisgratäng med kassler) sedan mys i TV-soffan till körslaget. Anders och jag somnade före barnen..

Jo förresten på fredagen var Mollan och Albin på disco. Dom hade dansat för fulla muggar hela kvällen. En och annan dricka hade slunkit ner också å lite godis såklart! Roligt med disco =)

Söndagen var vi på hästhoppning. Måste säga att det var den sämsta tävling jag varit på (den var INTE på LURF::) Ingen ordning på nått, småflickor som sprang runt överallt där dom inte borde vara, ingen fikaservering, trots att det stod att det skulle vara det.. Dålig reklam för den klubben tyvärr! Men våra tjejer och hästar från LURF skötte sig kanonbra!

Hockeyskolan och skridskor på kvällen. Till och med jag åkte lite. En saftig vurpa hann jag med. Det bjuder jag på =)

Äntligen är mamma och pappa hemma i Sverige igen, efter flera veckor utomlands. En underbar semester har dom haft. Skönt!

Lille gossen är lite piggare. Han ska nu äta antibiotika tills det blir dax för operation. Å när den blir vette fåglarna!!! Är så slut på att tänka på detta så jag orkar tyvärr inte skriva om det idag.. Some other day!

Inga kommentarer: