onsdag 14 oktober 2009

Så var det mitt i veckan igen. Dagarna flyger iväg känns det som. Jag tror jag blir tröttare och tröttare för varje dag som går. man blir ju sjuk av att aldrig få sova, 4-5 timmar per natt räcker inte för mig. Ok om det var sammanhängande sömn, men det är upphackat. I natt vaknade och skrek han över 10 gånger.. Hoppas på radikal förbättring snart!

Vad händer annars.. jo ridning ikväll för Mollan. Jag ska på fikadate idag =) ska bli så roligt! Innan dess ska jag försöka få ordning på lite brev som ska postas, tvätten till svärmor, middag?? Åsså kanske en ruta eller två måste tillverkas ;-) Fästa alla dessa trådar är inte speciellt kul. Så min kära mamma kom med ett bra förslag. Virka en ruta, fäst trådar på tre rutor, virka en ruta, fäst på tre osv. Snart är alla fästa!

Jo hann ju med att rida igår också. Efter han fått bli varm och mjuk i kroppen gick han som en klocka. Eftersom han numera är barfota så kunde vi bara hålla till ute i den mjuka snön. Om en vecka kommer hovis och fixar nya dojjor med broddar.

 

Dax att sätta fart nu om jag ska hinna nått!!

Inga kommentarer: