tisdag 27 oktober 2009

Så var vi då hemma igen efter denna resan. Anders, Pontus och jag har varit i Umeå. Pontus har opererat in rör i öronen, så nu håller vi tummar och tår att han blir av med sina förskräckliga öroninflammationer. Sövningen gick riktigt bra faktiskt, inte en endaste tår fällde jag. Det var väldigt fin personal och det gör otroligt mycket.

Vi for ner söndag eftermiddag. Det tre stora barnen lämnade vi i Lycksele hos Bästa Faster. Dom tycker så mycket om att vara hos henne =) Sedan fortsatte vi ner mot Umstan. Där träffade vi goda vänner, vi gick tillsammans ut och åt middag. Värsta goda entrecote!! Den lever jag på länge.

Lite shopping hann vi ju med också på måndagen. Någon julklapp och födelsedagspresent inhandlades. Visst slank det ner lite onödiga prylar också, men sånt händer ju ibland ;o)

Nu är det höstlov!! Idag tror jag att barnen och jag ska fara ner på stallet. Skulle visst vara hamburgergrillning och lite loppis idag =)

1 kommentar:

Sofie sa...

skönt att det var gjort nu då! kram