söndag 8 november 2009

Då var snart denna helgen över. Har haft det riktigt skönt i helgen.

Igår red jag hopplektion för EA. Trodde ju att Lakejen var för gammal för att hoppa, men ack så fel jag hade. Han blev taggad och hoppade för fullt. Fick till och med höra en gång att det gick för fort!! Jag var tvungen att bromsa honom.. Ni som varit med ett tag vet ju att han kan vara seg som sirap ibland. Ja det var riktigt riktigt roligt att hoppa, tyckte både han och jag =)

Sedan en sväng till Harrvik och hämta Mollan som varit med kompis i deras stuga. Mysigt hade hon haft så det stod härliga till.  Sedan vidare till Blaiken och hämta upp storkillarna som varit hos kompisar och busat.

Idag har det blivit en lugn tur i skogen med pållen. Go middag med svärföräldrarna som gäster. Potatisgratäng och tjälknöl med cumberlandsås! Mums!! Mollan var och sjöng för de gamla på Tranan en sväng med sin kör, då passade jag på att gå ut med en sv stallets hästar som är lite krasslig. Fick mig en värmande kopp te hos en vän innan hemfärd.

Nu väntar tårta efter hockeyskolan!

Inga kommentarer: