onsdag 17 mars 2010

En ovanlig onsdag

Solen skiner, bara det gör en lite gladare.

Red lektion för Hanna igår på Didi. Det gick riktigt bra. Känslan när man får till den där braiga galoppen, den är härlig! Didi är ju min favorit. Vi har haft mycket kul ihop hon och jag.

Mina ben mår lite bättre idag.. I måndags var det illa, kunde knappt gå ner för trappan. Dessa hemska utfallssteg, de vet vars de tar vill jag lova! Men jag ska fortsätta och följa schemat, för jag vet att jag kan =)

Idag har jag ett roligt uppdrag. Kommer bli så bra! Jag ska lära en vän att rida =) Hon är taggad, fast lite rädd.

Ikväll ska Mollan ha sin ridlektion. hon är superduktig tycker jag <3

Två av tre gossar är hemma och är sjuka. Feber och ont i halsen. A börjar å bli bättre nu, så imorgon får han återgå till skolan. Men lille V, han måste vara hemma med mamma ett tag till.

Inga kommentarer: