fredag 5 mars 2010

Fredag hela dagen

Solen värmer ute idag. Det är så underbart att äntligen kunna gå ut och njuta av vädret. Det är strålande sol, klarblå himmel och endast –10 grader. Tror jag ska rida en lite sväng utmed våran väg, när lille P sover middag ute i vagnen.

I lördags hade jag Blingovisning hos mig. Många blev bjudna, få kom, men vi hade riktigt trevligt ändå =) Det finns så mycket fina kläder hos Blingo. Jag hade kunnat handla hur mycket som helst, men börsen satte stopp.. Ska bli spännande att få hem paketet sedan!

Var på promenad i måndags med en vän! Så otroligt skönt att komma ut och röra lite på sig. det är ju ett stort plus att man kan surra samtidigt ;o) Jag lovar att det blir fler promenader!

Åsså har jag ett roligt litet projekt att ta mig an efter sportlovet. Det kommer bli så spännande.. Kan säga att det har med fyrfota djur att göra!

Nä nu måste jag ta mig an fredagens städning av huset.

Inga kommentarer: