fredag 26 mars 2010

Jag är så trött, så trött. Just nu så är det lite för mycket som ställer till det i livet för mig. Saken blir inte lättare när jag i över tre veckor har haft något sjukt barn hemma varje dag. Inte mycket tid att få landa och vara ifred då. Så nu, när det äntligen blev helg, hade jag sett fram emot att få lite ro och att pappa A skulle kunna ta barnen lite. Men vad händer, jo då åker han på magsjuka!!! Ja jag vet att det är honom det är synd om, men jag måste väl också få tycka att det är jobbigt?? Tror inte att jag kommer klara mig undan magsjukan heller.. Det är bara jag och Mollan som inte har haft det ännu.

Nä det är väl bara att leta orken till att klara av det sista av dagen och sen sjukan ner i soffan och se Let´s Dance med storBarnen. Jag håller på Claudia.

1 kommentar:

Sofie sa...

Du man får visst tycka synd om sig själv! Det är ju inte kul att ha huset fullt med magsjuka, fy fasen och sen kan man ju bara anta att man åker på det själv.
Men du, snart är våren här :) Tänk på det istället, solskenspromenader med pållen kanske? Kram till dig <3