lördag 10 april 2010

Påsken 2010 i bilder

Jag och A i Hemavan.

Jacob har grävt en stor snögrotta!

Pontus myser med Mårran


Pappa A är ute och leker med sin skoter. Vad vore en påsk utan skoter?


Familjen samlad inför Påskbordet. det blev mycket gott kan jag lova. Min favorit är nog drömmsill och omelett med champinjonstuvning.


Mormo, Pontus och jag sitter ute i en snödriva och smaskar på div. godsaker =)


Jacob och Mollan påväg ut med finskotern ;o)

Vi har gjort massor av roligt under påsken. Jag gillar skarpt att ha mor, far och lillebror hos mig. Allting blir så mycket roligare då =) Självklart har inte alla roligheter fastnat på bild, ni får se ett urval i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg bild på A och skotern i racerfast! Förstora! /Linda

Lina sa...

Härliga bilder! Jag gillar också skoterbilden!