måndag 25 oktober 2010

Det har kommit snö, massor av snö =) Jag gillar det. det blir ljust ute. Visst finns det nackdelar också, men jag tycker nog att fördelarna överväger. Allt kom i fredags.. ca 25 cm på några timmar. Det öste visst ner! Jag och Mollan var på lasarettet i Lycksele. Hemfärden tog dubbelt så lång tid pga. vädret. Lite trött jag var då vi kom hem, somnade i soffan till Idol.

I helgen har vi byggt om barnens rum. det sitter numera en vägg mellan Albins och Mollys rum. Det blir mera eget då och lite privatare. Det som återstår är att tapetsera väggen på båda sidorna. Till M blir det nog en mörklila fondvägg. Inne hos A är det lite svårare faktiskt. Han vill ha svart.. Jag tycker det blir lite väl mörkt. Vi får väl se hur det slutar.

Huvudet värker, migrän i flera dagar, flera veckor. Kan det vara så att det är kroppens sätt att säga “Nu räcker det” Ja, jag tror det är så, men frågan är när det räcker? När ska det sluta?

2 kommentarer:

Anonym sa...

en Älg tapet vore snyggt.Morfar

Sofie sa...

Griffeltavelvägg kanske? Då kan den ju vara svart men man kan måla på den, eller bara en bit som är griffeltavla och resten älgar ;). Superfint med matchande mössor på pojkarna i vinterkläder, ösregn hos mig idag :(.
Kram!!